Sunday, October 21, 2012

2 Tahun 7 bulan 14 hari dan salam takziah

Entry pendek lagi untuk catatan dan kenangan. 28 Ogos 2012 genap tempoh Haqem menyusu badan sepenuhnya iaitu selama 2 tahun 7 bulan 14 hari! Alhamdulillah.. senang nampaknya Haqem bercerai susu badan. Hari ni dah nak hampir 2 bulan, entry dalam draft dah lama, baru sempat nak publish. ;D. Jumpa lagi!

*Terima kasih pada yang sudi berkunjung dan tinggalkan komen. Sangat hargainya. InsyaAllah bila masa dah betul2 sesuai saya akan bercerita panjang...

*Salam Takziah juga diucapkan pada blogger Teratak Hami atas pemergian suami tercinta minggu lalu. Moga roh arwah berada di kalangan mereka yang beriman. Al-Fatihah..

21 comments:

Acik Erna said...

Assaalm As..terkejut acik..terlepas pandang..salam takziah buat dia dan AlFatihah buat arwah

kasihredha said...

Lamanya x dengar khabar As.
windddduuuuu.

Takziah juga unk hami

Mixed-family in da house.... said...

Salam kak As,

congrats !!! PHD in breastfeeding.....yeay....

takziah pada kawan kak as tu...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Bagus haqeem mudah nak bercerai susu...

Takziah buat blogger teratak Hami

Rai Ourkizuna said...

lamanya tak dengar khabar as... harap semuanya baik2 saja ok..take care..cuaca makin sejuk da skang ni kan..

Amie said...

Salam winduuu buat As, takziah buat Hami....

Nieda said...

Lama tak baca cerita asmara . bercuti lama ye.....
takziah juga

Kesuma Angsana said...

KA follow terus je

Kak Izan said...

:D....

sitiezahim said...

sedihnya. takziah unt kawan blogger kak as..huhuhu

ishamizu said...

Congrats As. :)

Utk kak Fizah teratak Hami, takziah..

LydSunshine said...

Takziah Teratak Hami. Sebaknya rasa.

ieda said...

yelahhh lama as menyepi ..
sedih juga dgn berita kematian suami TH tuu ..

Hanis MY said...

kak as i miss u! hanis pun baru tahu tadi sedih sgt huhu

mama_saly said...

salam takziah..buat arwah..al fatihah..

singgah n follow sini

Ijah EmoTemo said...

baru shj tahu slps baca belog akak ini... takziah...

Fazlinil Irma said...

kak Assss...

rindu dgn cerita akak..

moga akak baik2 sj di mana pun berada..

SURIA AMANDA said...

Takziah dan tahniah buat haqem..

LydSunshine said...

Mana As pergi ni? Balik kampung ke? Musykil plak rasa.

Marya Yusof said...

Setiap hari ada sahaja yg pergi & lahir ke dunia ini... yg masih hidup harus teruskan kehidupan... innallillah & al fatihah...

Syabas! Sangat jeles lah dear... :))

QasehnyaRania said...

al-fatihah :D