Monday, August 6, 2012

Tetamu dari Saitama..

Ini cerita minggu lalu, kedatangan Umie dari Saitama melawat Yonezawa. Sebagai catatan dan memori kami bersama rakan2 di bumi Jepun. Act. Umie sekeluarga menginap di rumah Ami.  Alhamdulillah sampai jugak Umie ke rumah kami. Terima kasih sudi datang. Umie ni salah seorang yang saya kenal melalui blog. Beliau pun seorang blogger yang aktif tak lama dulu. Sekarang dah jarang2 update gitu eh. :D
Muaz-kun yang sangat comel dan encem! Sebaya dengan Haqem, boleh jugak main sama2. Suka betul nyanyi ABC. hehe.. Alhamdulillah dapat moreh bersama sebab sebelum tu mereka iftar di luar. Sempat jugaklah sediakan mee bandung, bubur kacang durian dan donut. Terima kasih buat Umie sekeluarga sudi berkunjung dan omiyage dari Hokkaido dan juga FM dari Greece. Terharu atas tanda ingatan..:D InsyaAllah panjang umur bertemu lagi nanti. :-)

13 comments:

nur easy said...

sebaya rupanya.. hehe.. kalau tm ada sama, jadi 3 hero ;)

kasihredha said...

seronok dapta jumpa kan...
bestnya menu tu :)

Faris Hilmi said...

banyaknya patung otomen

~ yus ~ said...

meriah juga nampaknya tu. Sampai juga Umie ke sana, dah satu negara, mudah nak sampai. Bilalah akak nak sampai Yonezawa?...hihi

Faris Hilmi said...

comelnye budak budak ni :)

lavenderlover said...

salam ramadhan akak!

Nazayiena said...

Meriahnya rumah As dgn kedtgan tetamu.

ViviLim@Mrs.Nurulazmi said...

wah!seronok nya iftar beramai-ramai. suasana meriah! :)

FnF Simple Life said...

Memang meriah kan bila dpt berkumpul esama Msian... haish... terliur tgk mee bandung;)

Cho Zila said...

bgnlah adat diperantauankan... semoga ikatan kekal abadi... makan2 bersama memang menarik ...

me suya said...

berseri-seri wajah kak ami..hehehe kak as lama lagi ke duk katsana??

Umie said...

hahaha...


sekarang umie adalah blogger sendu...hahaha... Ya Allah, mmg taktau dah camne nak dpt mood rajin nak menulis semula ni...tunggu lps deliver nanti kot baru nak rajin semula...

anyway kak As, thank you so much utk makanan yg enak2x & layanan yg super friendly...insyaAllah ada rezeki kita jumpa kat saitama pulak..takpun kita geder2x kat mesia pulak nanti..;-)

Kamalia said...

bestnya mee bandung..saay kalu buat guna perencah adami tu je..hehe