Sunday, August 26, 2012

Rambut Haqem

Mama gunting rambut Haqem hari Isnin lepas masa raya kedua. Memang kelakar rupa dia. hehe.. takpe yang penting tak tutup mata dan tak rimas. Tiga2 anak jenis rambut lurus, bila gunting memang jadi bentuk guntingan tu la. Untuk kenangan mama simpan sini sebab dah terambil gambar. :D
Senget2! Gunting sikit je asal tak tutup mata. Hantar kedai agak mahal dan tak berbaloi, sekali gunting 1000yen =RM42. Mama gunting tiap 4 bulan sekali. Gambar untuk tatapan Haqem akan datang. :)
Gambar sehari sebelum gunting masa raya pertama.

9 comments:

Ijah EmoTemo said...

hehehe takpe maintain comel tu ;) pheww,harga gunting rambut boleh tahan mahal tu wuuu -__- heheheh

Chekgu Azrine said...

mahalnya gunting rambut kat sana..pttla sis potong sendiri ek..huhu..

Kak Izan said...

hihihi.. budak2 nie gunting kot mana pun still comel... pandai mama dia gonting.. ;)
Selamat hari Raya...

Cho Zila said...

baguih dapat jimat belanja.. lagipun budak2 buat lagu mana pun tetap comeikan....

MystoryPic said...

hehehe... masih chomel lagi

nur easy said...

ala-ala rambut TM. cumanya rambut dia nipis. bukan kerana harga upah kedai, tp itu budak manyakkkk fobia dgn perkara2 spt gunting rambut dikedai waima nak amik gambar passport. huhu

Kamalia said...

hensemnya haqem ni ha.
samala dgn bujang saya kat rumah ni, rambut lurus,kalau gunting tu mmgla kena bersungguh sikit..betui, kami pun gunting sendiri je rambut bebudak ni..mahai kan!

Kesuma Angsana said...

hehe teringat anak KA cakap dulu tntang rambut topi keledar hahaha kelakar but still comey

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

comei la si Haqem ni... macam nak chubet2... (^___^)