Thursday, April 19, 2012

Testing..

Test edit gambar ala2 Instagram. Tapi ni guna picasa.
Model: Haqem. hehe..

19 comments:

Hanis MY said...

cantik... kak as nanti i lak nak jadi model eh, haha tak sedar diri betul...

sabar dubai said...

salam kak as...best dan senang x gune instagram?

~ yus ~ said...

akak pun skrg edit gambar guna picasa je...:)

kasihredha said...

alala comey2
besar encem ni

Nuwairani Ismail said...

nani rasa macam nani ni buta it betol la. mcm tak tahu pape pon pasal nk edit gmbr. nk kene berguru dgn sape2 dulu la ni.

FnF Simple Life said...

comel sgt...haqem ni mmg tak penah tgk rambutnya botak ye As... dah muka jepun dah tu...

ieda said...

waaa soo sweet ...
akk ada perisian picasa .. tapi x pandai gune ;)

Amie said...

eee'eeeeehhh memang dia betul2 tomeiiiii....mmmuahhhh

Ijah EmoTemo said...

comeiii sgt !! hehehe

ADEEYA said...

Comelnyaaaa ! Macam anak Jepun dah :D heee ~

lavenderlover said...

kawai ne.. geram tgk haqem ni..hehe

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Canteekk la As... akak suka betul benda-benda gini... nanti boleh tolong ajar akak tak.. model budak bertiga tu la.. apa lagi.. ^____^

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ramai guna Instagram kat twitter...pic jadi cantekkk

Nazayiena said...

comelnya model tu,pernah dgr Instragram tp masih blur lg....

cenderahati-perkahwinan said...

yea la macam anak orang jepun.

Nieda said...

Senang betul ada teknologi moden hari ni. Nak touchup sikit2 bolehlah.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

cumil (^___^)

ijayuji said...

Jarang betul guna instagram nii, installed tp guna cuma bila boring takde kerja ehehe...

Acik Erna said...

encemnya model testing ni..