Monday, April 9, 2012

Haqem dan Roller Blade

Pinjam roller blade kakak. Baru minggu lepas keluarkan bila salji dah mula mencair. Batrisya dan Haziq dah main kat luar. Boring cuti sekolah duduk dalam rumah je, minggu ni dah naik sekolah, petang2 boleh la main, tapi masih tak boleh main kat luar sebab hujan la pulak. Sebab kotak roller blade dah letak kat luar, Haqem pun sibuk la nak join, tapi main dalam rumah je. Pandai jugak dia guna roller blade tu. hehe..
Gambar candid je. Haziq Batrisya tengah main DSi kot masa tu. Sekarang ni hari2 nak pakai topi keselamatan tu. Geram pulak sambil makan, sambil tengok tv, tak nak bukak, kelakar pun ada. Tak tau pasal apa suka sangat la dia pakai topi tu. hehe.. Oh ye mama gunting rambut Haqem sikit bahagian depan, bersepah sebab dia tak duduk diam. Takpe la Haqem asalkan tak tutup mata, nnti kita gunting betul2 ye. :D
Sabtu 7 April 2012. Minggu ni dah takde salji kot cuma hujan. Tempat lain dah tunjuk sakura yang cantik berkembang, kami lambat lagi nak tunjuk sakura. ;)

20 comments:

Zurina Hj.Zainal said...

alololo....tomeynyer diaa....:)

Rai Ourkizuna said...

lambat ke sakura area situ.. masa kat saitama dulu hujung bulan mac sakura dah banyak gugur..

Hanis MY said...

comelnya haqem posing ha ah la gaya dia mcm terror je... tak jatuh pulak tu... sendai pun tak nampak byg lagi sakura ni budak lab ckp tahun ni akhir bulan 4 entah betul ntah tidak... hanis tak reti nk tgk kat web hehe...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Pandai si Haqeem ni imbang badan guna roller blade tu..

Comey betul bila senyum nampak gigi tu...

Acik Erna said...

comel..suka tengok aksi dia..kecik lagi dah pandai..

Kamalia said...

hahaha..tergelak saya baca bila tetiap hari nak duk pakai helmet tu je..mestii sanagt kawaii..yelakan, asyik hujan je ha..pagi ni hujan lebat tul..
psstt..ai dah cuba avocado cekelat tu..hontou ni oishii,pastu rajinla pulak amik gmbr..nanti ai tepek kat belog ye..:))

Amie said...

ooo...sejuknya! nampak tinggal batang & ranting je pokok-pokok tu As..., lepas ni bertunaslah dia ye As,
alooloooo... comelnya pose dia!

ShidaGhazali said...

pandai lak haqem balance, shida dulu, x smpt diri... jatuh dah....hahaa...

Shida Ghazali

~ yus ~ said...

comelnya dia tersengih macam tu As. Cute..

LydSunshine said...

Suka betul dgn topi tu. Yey! Tak lama lagi dpt tgk bunga sakura plak.

ADEEYA said...

Alahai comelnyaaaa. Hehe tak jatuh pulak eh? :)

rosmina samin said...

Alololo comeynyer dia... ;)

kasihredha said...

encem ar haqeem :)
cantik le gambar yg ada basikal ditutupi salji tu

my balqis said...

Akak, comei hakim, bestnyeee sejuk, rindu nak men saljila, sini panasla, adoih xthn

Madam Sooyaree said...

Comey nyee!! teringat pulak zaman sekolah dulu, rajin kita ber roller blade. Skang ni, adehhh...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

alolo...syomelnya dia....

geram mcm nak cubit2 pipi dia...

۞ s.m.i.l.e ۞ said...

brapa umo batrisya, haziq, ngan haqem ni ye masing-masing? saya baru ikut blog ni...

SURIA AMANDA said...

alahai..tomey nyer dia..dah macam anak jepun betul dah ha...

Teratak Hami said...

Awat le budak kecik senang jer main roller blade. Ringan agaknya??

Cik Eka said...

muka macam jepun dahh.. hihihihi...

comel betul