Saturday, March 3, 2012

Cari benda tersembunyi..

Hadiah jom main salji kat sini. hehe.. ;D

16 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kereta!

wahh... bestnyer dpt men salji!!!

Kamalia said...

saya tahu..
kereta yg berwarna putih..
dulu time kami datang,kereta tu memang dah ade kat situkan.
kaya sungguh tuan punya kereta ni..huhu

Unaizah said...

Kereta ke yg tersembunyi? Akak menang tak? Kalau menang, mlm ni nak gi sana main salji dlm mimpi :D

Cheq Sue said...

wah...tebalnya salji sampai kereta pun boleh tenggelam... seronoknya nengok salji2 ni as...entah bila dapat rasa tak tahu

Hanis MY said...

teringin nk tgk kereta apa bawah timbunan seleji tu...

LydSunshine said...

Ada kereta ke bawah salji tu? Salji masih turun ke kat sana? Mcmn la org2 kat sana bleh tahan sejuk ye. Kat sini kalau hujan skit je, atau aircon 16 darjah Celsius pun dah tak dpt tahan.

wa said...

dah tak nampak rupa kereta dah hehe..

Ijah EmoTemo said...

Err kereta kah?

Nadiah Sidek said...

kereta salji ^_^

Juliet_iRa~" said...

kereta di sebalik timbunan salji!heee

ADEEYA said...

Tebal nyaa salji sampai menutupi kereta, meh la bg saya kalau taknak pakai dah hihihi :)

Cik TeN10 said...

Lohh spnjg winter ni tuan punya keta tu xbersihkn ke ? Ke tuan dia g melancong ? Cian kete tu..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

mencabar tenaga nak buang yuki ataih keta tue hikhik...tebai nyer ι›ͺ

Diana @ bilakukatacinta said...

uik...teruk benar salji ni.. abes tenggelam kete tu

SURIA AMANDA said...

i rasa kereta la...

Asmara said...

ok semua jawapan betul.
*kereta Nissan 180SX. Tuan punya kereta malas nk bersihkan. tp skrg ni dah dikeluarkan pun. :D