Wednesday, November 2, 2011

Musical Konsert

Sekolah di Jepun ni biasanya akan buat bermacam2 konsert. Isnin lepas sekolah Batrisya adakan Musical Konsert. Persembahan menggunakan alat2 muzik yang digunakan di sekolah. Persembahan dari setiap kelas. Kami datang dapat tengok kelas Tahun 1 hingga 3 je, masa waktu rehat kami balik. Jadi persembahan Tahun 4-6 tak dapat tengok.
Batrisya dan beberapa rakan kelas bermain Pianika (minggu lepas dah praktis kat rumah). Lepas tu ada tarian, seronok la sebab guna lagu AKB48 tu.
Sempat snap gambar Batrisya sebelum kami balik. Ada budak kecik kat belakang Batrisya tu, Haqem la sibuk nak main peralatan kat situ. Gambar untuk kenangan akan datang. :D

15 comments:

Rai said...

besar kat jepun masing2 dah macam muka anak jepun..hehehe..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kawaii nyer batrisya pakai uniform gituew....x sabar nak tgk adam main plak nanty

Daddylicious said...

eh...nama serupa dgn trish la...hehe

LydSunshine said...

ooo...benda kaler pink tu namanya pianica. Baru le saya tau. Heheh..

Soo Hae Daa said...

comey nye pakai bj skolah cenggini...dh mcm pure jepun la pulak..comel

Juwita Jamaludin said...

macam2 aktiviti kat sekolah ye As.. nanti dah besar tentu seronok diorang tgk gambar diorang..:)

Nuridah said...

Assalamualaikum As,

sihat ke? Lambat pulak kak nur sampai ya...thks bertanya khabar akak...akak pun windu juga ngan As...harap As dan anak2 sihat selalu ya...miss u dear!!

naa said...

kawaii batrisyaa^^

cplud miera said...

wah bestnye.. batrisya membesar kt jepun ;)

Hanis MY said...

Comel! Kak as yg kaler kuning kt tgh dia tu apa?

JaSSNaNi said...

assalamualaikum as...

aktif batrisya masuk macam2 aktiviti kan...

nani tengok entry2 lama kat as punya blog ni.. suka tengok video anak2 as yg petah bercakap jepun tu..

nina_rihan said...

Lawalah, batrisya ^~^! Agak2nye sempat x pkai Uniform malaysia plak? ha2

Unaizah said...

Baguslah sistem pendidikan Jepun. Tak 100% exam oriented. Diorang groom other skills and talents gak.

Asmara said...

Rai, makpaknya melayu. hehe..

Ayu, harus teruja. :D

Daddy, eh ye ke! :D

Lyd, pianica tu mmg wajib bdk2 ni belajar. :D

Suhada, comel kan! :D

Asmara said...

Ita, memori gitu. :)

Kak Nur! miss u!! :D

Anum. ngee..:D

Miera, sementara je ni. :D

Hanis, tu bunga kertas yg dibuat sendiri. :)

Nina, mesti sempat!

Jass, rugi tak sekolah, dah mmg wajib sekoalh pun. :D

Kak Unai, betul tu. exam masa nak masuk universiti nnti. :)