Tuesday, July 12, 2011

Award yang cantik dari Ayu Ladychenta

Suka!! dapat award yang cantik ni, lagi2 tuan dia yang chantekk reka sendiri. Bercirikan kejepunan. hehe.. Terima kasih buat Ayu sudi bagi award ni. Kenal pun baru beberapa bulan, sama2 menumpang kasih di bumi sakura. Orangnya sangatlah happy go lucky dan ceria (eceh macam penah jumpa). hehe.. InsyaAllah panjang umur harap dapat berjumpa face to face dengan tuan punya badan. Anyway thanks again to Ayu. Really appreciate it! :D

6 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

suker ker???? ai lagik suka la k.as
itew la dok harap lepas ni ader rezeki nak jumpa @____@

tq k.as sudi gantung kat umah~

Nuridah said...

Assalamualaikum As,

sihat ke?? Yg As tanya tu,namanya Chutney...nanti free kak nur update ya....tungggu...tq sudi bertanya resepi.

ijayuji said...

Salam kak! ecececece.... pas ni akak terjah si ayu lh kak sbb akak kan suke jalan2 cari angin gituuu hihihi... sama lah kita pun baru kenal ayu ni beberapa blan tp dah mesra mcm kenal bertahun gituuu ye tak au??? :D

Asmara said...

Ayu, thanks sangat. org bagi kene amik, seronok berkawan di alam maya. hehe...

Kak Nur! yeay! thanks ye. nnti nak cuba gak la. ;)

Ika!ahaha.. tau xpe. selalu je pegi menghala2 ke sana, nnti ada jodoh pasti bertemu jua. chewah! hehe..

Hanis MY said...

wahh tak sangka kak as peminat fmb! sy pun suka tau...lagu dia catchy sgt... dedulu sanggup balik lab awal hari jumaat sebab nk tgk MS tapi la ni apakan daya ku pasrah ajela sebab seminar smp kul 9pm T_T

Asmara said...

Hanis! uishh.. zemi sampai malam. sugoii.... ;D. suka gak tengok lagu2 terbaru byk. layan jugak la. hehe..