Monday, June 20, 2011

Haqem pada 20 Jun 2011

IMGP9098IMGP9104
Layan gambar Haqem. Petang tadi tak ada keje, sambil tunggu budak2 balik sekolah duduk kat luar rumah petik2 gambar.
IMGP9097IMGP9108
Dapat ambil gambar masa duduk je, masa berdiri tak dapat la, cepat je dia berlari sana sini.
IMGP9112IMGP9110
Bagi bunga baru senyap sikit, tapi tu la dia makan pulak bunga tu. isk.. cepat2 mama tarik bunga tu.
IMGP9114IMGP9109
Gigi dah nak hampir penuh. Hobi sekarang tolong mama memasak dan kemas dapur. huhu..
IMGP9116IMGP9120
Yeay! dapat naik basikal. Papa balik kejap bawak pusing2 keliling rumah. Sampai2 je mengantuk, bawak masuk dalam rumah terus tido. hehe.. penat bermain kat luar. Pantang bukak pintu rumah dia la paling laju keluar, seronok eh Haqem duduk kat luar. Musim panas memang seronok la jalan2 kat luar rumah. :)

27 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

comeynyer haqem...teringin nak ada bb...uwaaa....hentak kaki...adam dah besar nak main gomoi2 x besh dah...lama tunggu for 2nd nie...doakan yer k.as :))

~ yus ~ said...

semakin comel si haqem ni...

akak pandang dan telek betul2, ikut muka As Haqem ni...hehe

Hanis MY said...

alahiii tomeynya dia, gmbar part makan bunga tu cantik hehe, wahh akak dah pro skrg ambil gambar i likeee, nanti amek gambar hanis cmni eh, ceh perasan kalau comel cam haqem takpelah jugak haha

p/s: pak tam dh dpt parking hehe, bila ntah sampainya, ada prob reg dr utsunomiya jd org dia akan anta sdiri kat sendai ni...

Juwita Jamaludin said...

As.. Comelnya haqem.. Geram .. Sekali tgk mcm fateh kecil pun ada

Asmara said...

Ayu, Amin..InsyaAllah ada la tu nnti. made in nihon ye. hehe..

k yus, ahaha.. comel cam mama dia eh. hihi..

Hanis, xde pronya, teknik pencahayaan la kononya. ahaha.. hanis pun dah comel sangat dah, amik camne pun tetap `fotogenetik`. ekekeke..
*uhu.. kene tmbh kos la nmpknya kan. ikat perut ketat lagi. hehehe..

yatie chomeyl said...

comey3x

nur easy said...

seronoknya haqem dpt naik beskal jln2..;)

Umie said...

comel sgt haqem nie..mmg dah rupe nihonjin betul ni..

musim panas mmg best jenjalan kan kak tp si muaz nie dah cepat berpeluh..then naik ruam plak..adoiyaii!!!

Idayu said...

gambo haqem senyum tuh mcm onna no ko!

Kamalia said...

dah besar haqem..rindu la ulak dgn ank2 akak.bila nak dtg sini?hehehe(sy pun xsmpai lg kat snkn..:p)

kak ina kl said...

seronok layan telatah anak kecil camni kan..

Asmara said...

Ita, haah ek, kulit dia kot. hehe..

Yatie, tq2! budak2 mmg comel. :D

Nureasy, asal keluar dari rumah mmg dia happy sesangat la. boring agaknya seharian dlm rumah. hihi..

Umie, haah kan. balik msia haritu teruk gak ruam dia naik. skrg ni masih mild lagi belum peluh beriyer sgt, nnti tunggu ogos. tau la. :D

K Ayu, ekekeke.. serupa kakak dia masa kecik. mmg sejibik. hihi..

Asmara said...

Kamalia, nnti raya datang eh! hehe..

Kak Ina, ramai kecil kdg tu pening, tp dah besar nnti rindu la plak ngan yg kecil. hehe..

fazian.batrisyia said...

Haqem ni comel lote la...geram tengok...Mulut bisang tak tu...Bebudah besar tu biasanya mulut tak reti diam...macam anak aku tu, ade jek soklan nan tanya...

fizahood said...

comelnya haqeem...klu nangis lg comel..hahhaha

Papa Mifz said...

kang sakit perut lak mkn bunga tuh...

z a z a said...

ala comelnyeee

Lovely Kitchen said...

dah besar haqeem...ms dtg nagoya ari tu cam bb lagi...skrg dah panas kt sini...berhaba kalau dok kt dapur...

Asmara said...

Yan, baru setaun 5 bulan, lom pandai cakap sangat, tapi bising jugak nak bercakap nak tu nak ni. mcm dah besar sgt dah rupanya. hehe.. cam tak sabo je nak dengar dia cakap betul. ;D

Fiza, haha.. senang je nak dengar nangis, bagi kat Haziq je sure dia nangis. hehe..

Asmara said...

Papa Mifz, dia gigit je tu tak sempat masuk dalam perut. hehe..

Zaza, tq. bebudak mmg la comel. hehe..

Kak Ena, masa kat nagoya haritu baru nak masuk setaun. :D. haah betul la malam tadi panasnyer!! kami siap dah pasang kipas, tpi ni sejak tengah malam ujan tak berenti lak. sejukk balik. summer is coming! hehe..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

itew la nak gak made in nihon hahaha...doakan la yer...but ngan jishin x ok2 lagik nie risau gak la

Hanis MY said...

owh noooo sedapnya menu akak smalam, tak pernah pulak beli korokke labu uwaaa nk cari kat mana ye seme supa ade ke? nk g yonezawa la cenggini huhu...

Asmara said...

Ayu, jishin aftershock ni akan berterusan at least 5 tahun. tp InsyaAllah yg besar cam haritu xde lagi. (harap2 tokai jishin tu x berlaku la, uhuhu..)

Hanis, ada kot kat mana2 supa yg jual mknn tu. tapi kene tanya la ing. dia apa. kami tanya dulu sebelum beli. kalau nak yg sini punya meh dtg lagi. heheh..

anie,Nagoya said...

comel dia.suka riang-ria masa cium munga

Asmara said...

dia suka sebb nak makan bunga tu. hehe..

アヌム ちゃん said...

comelnya haqem ni..huhu

Asmara said...

tq auntie Anum. :D