Wednesday, November 24, 2010

Dapat bunga!

Balik sekolah tadi Batrisya bagi bunga kat mama. ehehe.. tersenyum mama dapat bunga. pastu tanya siapa bagi dia kata sensei. Lor.. rupanya bunga ni bunga lebihan orang mati. uhukhuk.. Act. hari Isnin lepas sekolah budak2 ni cuti sempena pengkebumian bekas guru besar sekolah yang mati bulan lepas. oh ye.. bekas guru besar ni la yang bagi papa baju Yukata tempohari (siap ditempah sekali dengan obi), sebab dia minat sangat kat kopiah papa. Bunga ada banyak lebih jadi sensei bahagi2kan pada murid2. Mekasih la kat sensei.

Tak tau berapa hari tahan ni. Mama letak je dalam bekas isi air.

Permintaan Batrisya soh amik gambar dengan bunga. hehe.. memang gegirl ini budak.

weih.. gigi takde! 2 hari lepas gigi depan dia tanggal. Mama kata tak yah senyum. hehe.. tapi takpe wat kenangan waktu gigi takde. hihi..

5 comments:

~ yus ~ said...

hehe..gegirl macam Alia...:D

Asmara said...

dak pompuan la katakan. hehe..

anie,Nagoya said...

tutup gigi..tutup mulut...potg ayu nnt..hihihi...comei sianak dara dari munga2 tu....

MY HEART said...

Salam Kenal ^_^.. comelnya doter...

Asmara said...

K Anie, dah biasa amik gambar sambil tersengih. hehe..

My heart, mekasih. budak2 mmg comey. hihi..