Tuesday, October 27, 2009

Aksi Haziq..

Sebab susah sangat nak amik gambar Haziq yg duk elok2, mama amik gambar candid ni buat kenang-kenangan Haziq dah besar nanti.
Main lego atas meja.
Habis di baling2 lego tu ke bawah.
Rambut dah panjang. Bila la mama nak gunting ni ye.
Ok pegi kemas mainan kat bawah tu. Sehari mau 4/5 kali mama kemas mainan Haziq ni.
Oh tak mau tolong mama ye. Sian kakak selalu tolong kemaskan, nasib baik ada kakak Batrisya yang baik dan rajin kan. :)

7 comments:

E-na said...

bole ke Haziq dok diam bila gunting rambut? he he boy k.e-na tu pn x pernah gunting lg sejak dari cukur rambut masa dlm pantang ari tu...dah panjang gak tu..

blogresipi said...

Alala Haziq main lego atas meja? uish, hati2 karang jatuh. Haziq ni aktif ye? gambar pon kena kandid2 je.heheh

Asmara said...

Kak Ena, sebab x leh dok diam la tak tergunting2 rambutnya tu. tapi rambut boy mmg lmbt panjang ek.

Ijan, meja jepun je jan, lunjur kaki pun sampai hehe.. sgt hyper Haziq ni, jgn bg lepas la kat luar, sekelip mata je boleh hilang.

~ yus ~ said...

sama jer perangai HAziq dgn Abid yer. Suka main lego atas meja..huhu. Tapi Haziq ada kakak Batrisya tolong kemas, Abid...kakaknya Alia pun join sekali main atas meja, pas tu ibu dia juga yg kemas, semua buat derk jerk suruh tolong kemas...huhuhu

Asmara said...

Kak Yus, hehe.. lebih kurang jugak la Batrisya tu, kdg kene ada upah atau puji-pujian baru dia rajin buat. tp selalu mmg dia rajin, sayang adik la katakan. hehe..

emas_juita said...

tak sampai setahun haziq dok jepun dah rope org sane plak.
dah besa anak bujang akak ni.
dah besa musti ensem mcm takuya kimura neh.hehehe....

Asmara said...

Fara, haha.. x hensem la takuya kimura tu. ensem lg haziq dah besar nanti. hahaha...