Sunday, September 13, 2009

Ketam Masak Lemak

Alhamdulillah selepas hampir 7 bulan duk sini, hari ni baru dapat makan ketam. hehe.. cian ek. Tapi ketam ni pun ketam air batu bukan la yg fresh pon. Ini sebab tengok kak nornaza beli ketam teringin plak nak makan gak. hihi.. Masak lemak je la yg boleh dimakan semua orang, nak wat sambal sian plak budak2 x leh makan. Resepi masak lemak biasa cuma ganti ketam. Hilang gak rasa teringin nih. :)

3 comments:

NorNaza said...

alahai siannyer kita berdua kan as, nak makan ketam pun susah kat sini ek..huhu, tapi ketam air batu pun sodap gak..hehe

~ yus ~ said...

Wah..nasib ada gak ketam tu as, takdelah kempunan, teringin makan ketam..hehe

Asmara said...

Kak Nor, tu la kan.. haah kak yg air batu pon boleh la asal ada. Sini semua air batu kak, ayam, daging, udang, sotong..huhu..

Kak Yus, itulah tengok org makan teringin gak tu. hehe..