Saturday, September 12, 2009

Iftar Ramadhan

Kali ni giliran kami pulak masak untuk minggu ke 4. Rasanya ini yang last untuk ramai2 berkumpul. Minggu depan dah raya dan semua pun dah balik kg masing2 minggu nih.
Sebab ai sorang je masak so buat yg paling simple je. Start masak pun kul 3 petang tadi. Hari ni waktu berbuka jam 5:53 petang. Masak selaju-laju yang mungkin.. hihi..
Ada cucur jagung + ikan bilis, belasah je takde bulat2 pon.
Ada roti jala dan kari ayam. Ini Nad ngan Ida yang buat.
Sempat jugak buat kek gula hangus. Alhamdulillah semua selesai, lepas ni pasti merindui suasana bulan Ramadhan dan iftar bersama-sama.

4 comments:

pakcik scotland said...

awalnyr buka..sini 6.05

yan said...

aku pun buat mlm tadi As, perghh penat siot lepas tu.... sampai ke sahur aku tak tido....tapi alhamdullilah ramai yg datang...

Asmara said...

Pokcik, matahari terbenam kat sini dulu. hihi..


Yan, uish ko sarat2 pon sempat lagi main masak byk2 nih. xpe2 exercise pasni cuti 2 bulan eh.

yan said...

aku mmg niat nak buat makan2 sebelum pose ari tu, tapi tak sempat. sekali jiran aku lak kata nak join sama.. so.. tak rasa berat sangatla... kira, niat aku nak bagi ornag makan tu terkabul gak lah sebelum aku beranak... hahahah