Thursday, August 13, 2009

Hanabi lagi

Kali ni hanabi ni betul2 kat tepi rumah, jauh sikit je. Tapi kitaorg x pegi sebab hujan jadi tengok dari tingkap kat umah je. hehe..
Hujan renyai2 pon diaorang masih letupkan jugak. Kat sini mmg byk kali buat Hanabi. Jumaat ni ada pertandingan pulak.
Amik gambar jauh je, kali ni x tinggi bunga apinya. Sebab buat dalam kawasan rumah orang.
Seronok dengar bunyi letup2 ni rasa mcm raya plak. hehe..

3 comments:

payazal said...

terasa gempa bumi tak

blogresipi said...

Nie raya kat msia pon takde nie... masa merdeka ngan tahun baru je dorang pasang munge api byk2 cenggini..hehehe

Asmara said...

Payazal, tmpt kitaorg ni x rasa pun. skala x sampai 1. Duduk keliling gunung, InsyaAllah doakan selamat semuanya.

Ijan, haah kan, kene tunggu taun baru je la tu pun tengok kat tv je. hehe..