Wednesday, August 12, 2009

Air Tembikai Susu

Cuaca panas hari ni setelah hampir seminggu hujan, jemur baju pon dlm rumah. Minggu ni mmg pelik sikit cuaca dengan gempa bumi lagi. Tapi Alhamdulillah tempat kitaorg xde rasa sangat, 2 kali gempa cuma lampu je goyang. Katanya taufan besar akan melanda tapi harap2 dijauhkan la. Amin.. sedikit info mengenai earthquake di sini.

Panas2 ni sedap minum air ais, teringin plak nak minum air tembikai susu. Terus je blend tembikai merah tu campur dengan susu pekat pastu letak ais, sedapnya minum time panas2 ni. Lega....

4 comments:

blogresipi said...

Hopefully tk jadi la ye taufan besar tue.. takut juge tue...

Asmara said...

Ijan, itulah katanya taufan tu dah tersasar, risau earthquake plak skang nih. Jepun ni mmg negara bencana, semua ada banjir, ribut, gempa, tanah runtuh, gng berapi. huhu... semoga kami semua dilindungi. Amin..

HOT chappaty said...

as mana ko dpt susu pekat??nk ler..puas cr tpxjumpa..ker sbb xth baca tu yg xjumpa..hehehe

Asmara said...

Amboi sape le hot chappaty nih. mcm kenal je nih. hihi.. weih ada le kat supa tu gambo kepala lembu tu. Dalam tin ada dalam tiub pun ada. Kadang dia letak kat area tepi2 buah2an. carik le lagi sampai jumpa.