Tuesday, June 23, 2009

Manggo

Sekarang ni musim buah-buahan kat sini. Asyik terpandang2 je manggo ni sebelum nih, last2 beli jugak. Harga boleh tahan 298yen sebiji. Sekali hadap je dah habis.
Isi dalamnya memang lemak dan manis. Kebetulan ada pes rojak kat rumah tak penah guna pun, sebab x penah nak buat rojak lagi. hehe.. makan manggo cicah dengan pes rojak tu pun sedap, tp lagi sedap makan begitu saja baru terasa keenakkan manggo sebenar. :)