Sunday, May 24, 2009

Mee Siput

Korang penah makan tak mee siput? ha inilah snek kegemaran waktu sekolah2 dulu, sekarang pun sama gak. Mee siput letak sambal nih ada kat Johor je kot, sebab kalo tanya kawan2 negeri lain semua tak kenal mee siput nih. Kalau dulu2 20sen je sekeping, sekrang ni dah 50sen ada gak yg 60sen. Memang sedap dimakan waktu petang pastu minum ngan air tebu sejuk, huhu... nyaman je rasa. Ini barang dlm kotak yg dipos haritu, nak simpan lama2 takut expired plak. Lepas la jugak gian nak makan mee siput. Nak buat sendiri tak belajar lagi. Nanti surfing2 mcmana nak buat. hehe..