Friday, May 8, 2009

Hari pertama: Yonezawa ke Kiryu Gunma

Perjalanan bermula di Yonezawa pada 1 Mei 09 jam 5:00 petang (tunggu papa ngan Batrisya balik sekolah). Patut 4:30 dah tolak tp tertinggal Alien card plak. Patah balik makan2 minum2 dulu dlm rumah baru kuar balik. hehe.. Separuh jalan naik highway terus ke Gunma. Tol sini mahal sama mcm kat mesia. Tapi kitaorg pakai kad ETC (mcm smart tag) mlm ada diskaun. Nasib baik beli kete mmg dah siap pasang ETC tu dengan Navigator. Pakai Navi senang giler takkan sesat punya.. InsyaAllah..Selamat sampai Kiryu dalam kul 10. Kitaorg tido rumah Yusmady/Yati, sampai2 terus bagi makan nasik. Sedap betul kak Yati masak lauk ayam Terengganu. :) Lepas makan terus tido sebab esok kul 5 pagi nak bertolak ke Gifu plak ke rumah Anas/Mira. Kali ni jalan 2 bijik stream dengan 3 family plak. Kalo tak dengan estima Yusmady sekali tp tak sihat plak estima tu minggu tuh. hehe..

Note: tido dulu esok sambung.. dah ngantuk aa..