Saturday, May 30, 2009

Donut Coklat

Nih dipanggil donut coklat laju2. sebab buat dia mmg laju giler, bancuh2 terus buat bulat2 dan terus je goreng. Takde tunggu2 nak naik donut tu. sebabnya bebudak ni dah tak sabor2 nak makan donut coklat, terutama Batrisya la. kejap2 'Mama cepatlah dah siap ke belum?' heee... ni kes tengok donut coklat kat lappy nih la. lupa plak sape punya. Tapi donut nih tak peram pun bila digoreng dia akan kembang. Takde nak hias cantik2 pun, terus je ngap, sempat la tangkap gambar. hihi.. ngada je ek..