Sunday, March 15, 2009

Jalan2 ke SATY

Hari ni cuaca agak baik, so amik kesempatan keluar jalan2 ke SATY. SATY ni hypermarket yg ada kat sini. Antara yang terbesar la kiranye. Kitaorg keluar naik bas. Atas tu gambar kat bus stop. Nak main salji kat rumah tak sempat, amik je la gmbar kat bus stop je. hehe..
Bawak budak2 ni main. Asyik main dlm rumah je sian pulak. Act SATY ni sama comp Jusco kat Mesia, mainannyer pun lebih kurang gak, uniformnyer pun sama.
Ini yang Haziq paling suka, sampai tak nak keluar dari kereta ultaman nih. Penat sikit takpe yg penting budak2 happy (mama jugak) dapat keluar rumah. :)