Tuesday, August 21, 2012

Bila semua berhari raya..

Blog banyak terabai. Nak update pun malas. eh takde mood. Tapi bukak jugaklah. Macam la kat sini beraya sakan. hehe.. Kami beraya raya pertama je, raya kedua dan seterusnya dah macam biasa. Hari ni Haziq dah start sekolah, bermula la balik rutin buat bento. Batrisya start esok pulak. Tomato Batrisya pun dah masak, semalam dah kene petik dengan budak2 ni tak sempat nak ambil gambar. Makan macam tu je, manis!

Hari ni berpuasa, senak perut makan makanan raya 2 hari ni. Minggu ni cuaca kembali panas! Minggu lepas dah sejuk. unpredictable sungguh cuaca kat sini. Siang dah makin pendek, Maghrib semakin awal dan Subuh semakin lewat. Dah nak masuk musim luruh tak lama lagi. Sekejap betul masa tu berlalu..

Malam tadi pulak dah sekian lama tak rasa gempa, tiba2 jam 1:30 pagi terasa gempa yang agak kuat M3! Terperanjat jugak. huhu.. Alhamdulillah gempa seminit lebih je. Aktiviti seterusnya sepanjang minggu ini adalah mengemas!

Gambar Raya 1 Syawal tempohari. Selamat Hari Raya! ;D

17 comments:

nur easy said...

Wah...serba merah... itulah, jalan2 blog sana sini kurang update... dah tentu jln2 braya betul2 lg meriah... :-)

~M.I.M.I.E~ said...
This comment has been removed by the author.
~M.I.M.I.E~ said...

selamat hari raya kak as sekeluarga.. =)

Nieda said...

merah ye thn ni

MystoryPic said...

Salam Syawal Asmara....
dalam seronok raya tetiba gempa... ngeri nya... apa2 pun alhamdulillah keadaan selamat

FnF Simple Life said...

Selamat hari raya As... wah serba merah... cantik ;)

Zaidalifah Hussin said...

salam aidilfitri ;-)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Merah Sgt mak ngah :-)
Selamat hari raya utk As sekeluarga

Acik Erna said...

assalam As...selamat hari raya..meriha sungguh dengan warna merah..cantik

lady lavender said...

selamat hari raya As :-)

sitiezahim said...

selamat hari raya kak as...kami kat sini beraya dlm kepanasan..suhu 38 darjah...huhuhu

mummy Ayda said...

Slamat Hari raya As.warna kesukaan mummy juga merah. . Hehehe :-)D

Kamalia said...

Selamat Hari raya kak as.Maaf zahir batin.mungkin ada terkasar bahasa atau perlakuan yang tak sengaja ke,harap dimaafkan ye..lepas ni konpem rindu dengan akk, tinggal tak berapa minggu je lagikan..sobs!

Mamasya said...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat As sekeluarga.Mohon maaf zahir dan batin jika ada salah dan silap .

diha said...

salam aidilfitri kak as~ semoga sentiasa baik2 disana..^_^

eruniahasano87 said...

selamat hari raya akk :)

Faris Hilmi said...

Selamat Hari Raya...^_^