Saturday, July 7, 2012

Souvenir dari Iwate dan Denmark

Souvenir dari Iwate iaitu super duper mommy Kamalia. :D Sebagai tanda ingatan dan kenang-kenangan gitukan. hehe.. Terima kasih banyak susah2 je jahitkan diaper keeper ni, terharu sangat, cantik dan kemas pulak tu. Tak bersepah dah, ada dua ruang boleh isi diapers, wet tissue dan juga baju nipis. Senang dibawa masuk dalam handbag je, tak perlu beg besar lagi. Suka sangat dapat benda ni. hehe..
Ini dapat masa jumpa bulan Mei haritu, lepas tu jumpa lagi bulan Jun lepas dapat biskut pulak, biskut dari Denmark, husband dia MrK berurusan di sana. Terima kasih ingat kat aii yang jauh di mata ni. Honto ni arigatou gozaimashita! ;D

*Beb peristiwa di Tapio pada 30 Jun yang lalu tetap menjadi kenangan kan! kihkih..

8 comments:

Nieda said...

Mesti suka kalau dpt hadiah, w/pun kecil tapi bermakna.

Nur-nba said...

Cantik.. Seronokkan bila dapat hadiah.. Suka melihat rakan2 blogger yang akrab dan rapat terutama yg berada jauh di perantauan.. :)

Lady Lavender said...

kenal melalui blog kemudian dpt jumpa in person mesti best kan!

Chekgu Azrine said...

cantik sangat!!untung erk

ieda said...

cantik dikk ..
untung dpt dari blogger nie kan
kenangan tuu ;)

Hanis MY said...

Bestnya. Eh tetiba nk kepochi laju2 nk sms kal as tny pasal tapio hi2

~ yus ~ said...

Cantik! Kreatif juga dia ya...:)

Kamalia said...

haha..pasal tapio tu kalau saya ingatkan balik memnag tergelak guling2 tau..memnag tak boleh blah la kejadian kat situ tui gamaknya..
ok,nnt saya sambaung komen kat entri lain pulak..budka tecik ni dah nangis ..
*eh,mana la kemas sanagt jahitan tu..biasa2 je,benang pun terkeluar2..haha.malu ai tau..