Thursday, February 23, 2012

Tamaknya dier..

Dia sorang guna DSi, Asus eeePad dan laptop tu. Tiap hari kene tinggal sorang rumah memang mama buka kan Anpanman sekejap (mama keluar ambik Haziq balik sekolah). Biasa tunggu Haziq kat luar dalam 10 minit. EeePad tu memang milik dia la, sorang dia je guna. DSi tu kakak punya, pinjam sebab kakak takde. Mula2 bagi dia tengok Anpanman je, mama balik ambik Haziq tengok2 dengan DSi dan eeePad tu dia bukak. Haqem2... Geram tengok aksi dia terus ambil gambar candid. :D

*Sejuk2 malas bawak dia keluar rumah selalu sangat, masa ambil Haziq memang tinggalkan dia sorang dalam rumah, sambil bukak kartun atau lagu. Bagi dia leka sekejap. :D

Dengan kakak tersayang.. ;D

12 comments:

ADEEYA said...

Tak jauh eh jarak ruma dengan sekolah Haziq. Hehe

kasihredha said...

alala tomey tomeynya
merah pipi kakak :)

Nadiah Sidek said...

takde orang, dia je conquer semua ye :D

Kamalia said...

ekeke..kak,10 minit tu lama jugak tu..memang dia tak penah cari la ye dalam waktu tu?bagusla haqem ni..bijak.

SURIA AMANDA said...

comellll...pipi jadi pink sebab sejuk kot...

アヌムちゃん said...

comeinyeeee due2..bile la dpt nak jmpa k.as n family..huhuuu

Ida,Japan said...

Kawaiiii.!!

Sue @ Nenie said...

Salam Kak As...Wahhh berani juga akak tinggal dia walau sekejap..

Asmara said...

Adeeya, dekat je, tp naik van sekolah. kene tunggu depan rumah. ;)

Kamalia, mencari jugak kdg tu, biasa tidokan dia tengahari. Tapi sbb dah biasa kene tinggal dia tau la kejap je mama keluar. hehe..

Anum, jemput dtg. ;D

Sue, sebab tu pasang kartun bagi dia leka dlm 10 minit gitu.

LydSunshine said...

pink pipi batrisya. Pandai pulak haqeem buka sendiri semua tu. Mmg bijak,

Juliet_iRa~" said...

comelnyaa..hee..

ada blusher smulajadi..heeee

MaryaYusof said...

Comelnye! Dah macam anak jepun dah...