Wednesday, October 26, 2011

Marathon Atago Shogakko

Aktiviti sekolah pada 14 Oktober yang lepas. Acara marathon peringkat kelas tahun 1 dan tahun 2. Dibahagi kepada 4 kumpulan, lelaki tahun 1 dan 2, dan perempuan tahun 1 dan 2. Larian pertama kumpulan Batrisya, pada awal larian ada yang terjatuh, Batrisya tak perasan kawan dia jatuh kat belakang dia terus je lari. Marathon mengelilingi padang sekolah lebih kurang 2km.
Nampak dah penat sangat berlari, masa ni dah pusingan ke 2. Gambate Batrisya!! hehe.. beri semangat, dia tak  nampak mama masa ni, tapi dia kata dia dengar suara mama. Antara ibu bapa yang hadir tengok larian anak2.
Topi merah tahun 1, topi putih tahun 2. Batrisya dapat no. 7. Oklah sebab dia berlari tanpa henti, rentak larian pun sekata dari awal sampai habis. Tahniah Batrisya sebab dapat habiskan larian. Proud of u sayang! :D

11 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Clap2 sugoi
Kuat gak dia lari ekkk
Part lari ni si Adam mesti suka ngeee

アヌム ちゃん said...

omedetou gak batrisya sbb dpt hbskan larian tu :)

diha said...

wah..hebat batrisya lari xhenti.
bley jadi atlet ni..hehe

Ida,Japan said...

suka pegi tgk kan bila budak2 ada program gini kt sekolah...

E-na Lovely Kitchen said...

semangat kental! bagus batrisya...

nina_rihan said...

hie~ gambate batrisya-chan!
Menarik!

zahidahwahid said...

wah...hebatnya batrisya...tahniah..

New Entry: Date on the LOGOS Ship

Asmara said...

Ayu, rasanya dia x kuat lari. tapi semangat dia menghabiskan larian tu rentaknya sama je, dari awal larian semua org dpt tempat yg sama. kelakar pulak tengok budak2 ni, xde nak potong2 pulak. hehe..

Asmara said...

Anum, tu la, mukanya mmg nampak penat sangat. tq auntie anum. ;D

Diha, hihi.. lembik je dia ni. :D

Asmara said...

Kak ida, memori gitu. :D

Kak Ena, :D

Asmara said...

TQ, Nina. :D

Tq, Zahidah. :D