Saturday, July 16, 2011

Harry Potter and the Deathly Hallows- Part 2

Wajiblah pegi tengok sambungannya yang terakhir. :D
*Hery koputar (helicopter) bak kata Batrisya. :)


13 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

peminat harry potter rupanyer...ayu x suka citer gini but darl ai giler betul ngan herry potter...nanty dia gi tgk sesorang la ai tgk movie laen...ngeeee

ijayuji said...

salam kak, akak suke yer tgk harry potter? kita tgk yg ada prison2 ntah apa tu namanyer lupa, lepas tu dah tak tgk menyampah pulak asyik keja bersambung jerrr wakakakaka.. tp kalau twilight tu mmg ai tunggu2 sambungannyer wakakakaka...

Amie said...

harry potter memang best!

Hanis MY said...

Kak as dh tgk ke Janis br nk g wayang ni nk g matsuri tu ramaIiiiiii sgt esok kut kitaorg g...dtg Sendai tk?

Umie said...

peminat harry potter rupanya ye.. saya nie harry potter yg 1st dulu tu pun tak abis tgk...nie dah berapa punye pun saya taktau..hehe

Asmara said...

Ayu! peminat tegar ni! hihi.. rasa nak tengok lagi. :D

Ika! muahaha.. aii lg tak sabar nak tunggu twilight tu, nyampah tol setaun lebih nak tunggu. ni pun sama tengok ulangkali pon x bosan. ekekeke..

Asmara said...

K Amie, tengok gak eh. hehe.. best2!

Hanis! nnti calling2 lg eh. :)

Umie, haha.. akk ni tiap tahun dok ulang2 tengok dari epi 1 hingga yg terkini. ini yg last, menitik jugak setitik air mata. ekekeke.. mmg layan dari awal2 dulu lg. lg satu LOTR tu pun hantu gak. movie2 ni mmg aii suka. :D

anie,Nagoya said...

tukar plan tgk movie le.bos kata cam ok je.n leh mkn kebab.gihihihi....mahai tak?cinema kat jepun ni mahal tol.nak tahu kkanie baru sekali je masuk cinema kat jepun ni tau.hahaha....nak kata laki ai tu kedekut boleh le.sbb dia bukan kaki tgk movei.cite2 yg berkenan je.

nak siap2 nak g tgk cinema.mesti ramai umat ni.kalo ari ni mgkn murah sikit kalo 1 family

Ida,Japan said...

huikk..minat harry potter ke dia?..dulu punya ada gak la tgk..tapi tak der la minta sgt akak ni

Asmara said...

Kak anie, biasa rabu hari untuk wanita sen je, jimat la 200yen. hehe.. sekali sekala layan citer kegemaran xpe kot. citer yg biasa2 tu kite donlod je la. ekekeke..

K Ida, hihi... ni last la. genap 10 tahun dah. x tau la jd ke tak nak buat sambungan terakhir 5 minit tu. :D

Ain SSB said...

Salam kak as, first of all thank you for visiting my blog! :)

Sedih la harry potter dah habis kan? huhu.

Ain follow blog kak as! Bestnye dok kat japan! :D

Jue said...

jue pun ikut citer Harry potter ni..tp yg latest ni blom smpt tgk lagi..huhuhu..mcm xde peluang je nk tgk kt panggung..

Asmara said...

Ain, thanks again. haah kan sayu jugak dah habis movie dia. takde la nak tertunggu2 lagi tengok pelakon2nya semakin membesar. will miss HP. :)

Jue, hehe.. xpe tunggu lmbt sikit nnti boleh dl. :D