Monday, November 29, 2010

Konsert Kashinomi Yochien


Sabtu 27 November 2010. Konsert sempena Hari Kebudayaan Jepun.

Haziq yang sangat comel menari. Jadi kobuta (hehe..)


Batrisya menari lagu dari AKB48. Minat sangat la dia dengan lagu2 dari AKB48 nih. Kawaii!!

Dari jam 8:30 pagi hingga 12:00 tengahari. Comel sangat tengok semua budak2 ni menari dan berlakon.

Kalau rajin nanti upload video. :)

7 comments:

anie,Nagoya said...

tgk baju Batrisya tu cam kenal....memam akan dtg?memang tepat!!!!AKB48...genarasi AKB akan dtg...nape tak letk video?...

Don & Nor said...

comeinyeelaa bebudak tuu.. kalau skali pandang dah sama jer dgn bebudak jopun tuuu...

Asmara said...

K anie, tak sempat nk edit video lg. ramai sgt yg kaconya. hehe.. Batrisya mmg minat lagu2 AKB nih. selalu dok pasang dlm kete sampai mamanya ni pun suka gak dgr. Haqem lak suka ngn aitakata kalau agah dia dgn lgu ni mesti gelak. hihi..

Idayu said...

haziq jdk kobuta ker? hahaha....
sebarang jek kan sensei nih..anyway kawaii jek

payazal said...

tak lari lari ke haziq dok ats pentas tu .. :p

Asmara said...

Nor, hehe.. Batrisya mmg tak perasan pun dia anak melayu, sib baik tang mata tu ada bulat sikit.

K ayu, tu la pasal. tp kt jepun kobuta kan binatang yg baik. hehe..

Faizal, hoho.. baik giler. mmg kelihatan agak pelik jugak dia boleh ikut ckp sensei. haha...

~ yus ~ said...

Batrisya dan Haziq comel...

Dua-dua ada rupa anak Jopun..hihi