Saturday, October 16, 2010

Otanjoubi Omedetou!! Batrisya chan is 6!

Pre-kek sempena ulangtahun ke 6 Batrisya. Kek ni dibuat sehari sebelum besdey. Tarikh lahir adalah 15 Oktober 2004. Semalam tak sempat nak masuk entry besdey sebab malam tadi buat jamuan besdey so agak bz la konon. hehe.. Buat kek coklat basah yang menjadi kegemaran orang dalam rumah ni. Entry jamuan lusa la kot. Ari ni nak gi ukur jalan lagi sampai esok. kekeke..
Budak yang dah berumur 6 tahun. Tahun depan dah sekolah rendah dah ye. Mama doakan Nurdayana Batrisya menjadi seorang anak yang solehah, sihat tubuh badan, berguna di masa hadapan dan sentiasa dirahmati Allah SWT. InsyaAllah.. Amin... :)

8 comments:

Juwita Jamaludin said...

Otanjoubi omedetou batrisya.. Moga jadi anak yg solehah

Idayu said...

otanjoubi omedetou batrisya! smoga jd ank yg baik yea..

fizah said...

happy besday batrisya...semoga menjadi anak yg solehah dan kakak yg baik...jgn gadoh ngan adik2 yek...

Asmara said...

Ita, Kak Ayu, fizah, mekasih semua. Amin.. :)

payazal said...

hapy beday tisya ...
hadiah x de sbb jauh sgt ... :p

Asmara said...

Pakteh, hehe.. hutang 3 taun punya hadiah key! hikhik..

Anonymous said...

happy besday batrisya..
wei banyak tul masa ko jalan2 kat sana ek... jeles aku.... anak aku ni ha cuti sekolah pun kena duk umah je.. pasai laki aku asikkan bz manjang

yan

Asmara said...

semua jalan di weekend hari la yan. kebtulan lak time jepun public holiday. taun dpn anak aku dah sek rendah mmg payah le nak jln jauh2. huhu.. anyway macih ye auntie yan.

* ala aku lupa nak mesej kat ym, lama x online. zaidi dah balik kan? beli apa kat jepun haritu?