Tuesday, March 23, 2010

Ulangtahun Haziq ke 3!

Selamat ulangtahun Haziq yang ke 3. Dah besar dah kejap je dah 3 tahun budak ni. Tarikh 19 Mac 2010 (Jumaat), mama buat kenduri doa selamat dan Yassin sekali. Ramai juga yang hadir termasuk ibu dan bapa adik2 yang konvo. Sayangnya gambar tak dapat nak ambil sebab Haziq telah merosakkan kamera, dia masukkan kamera dalam cawan air. huhu..
Kek coklat sebelah tu auntie yang buatkan untuk Haziq. Mama buat carrot cake topping cheese cream. Menu haritu nasi tumis, ayam masak merah, daging kandar, jelatah. Ada jugak buat popiah, kek batik dan puding kastard.
Moga Haziq menjadi anak yang baik, soleh dan berguna di masa hadapan. InsyaAllah..amin..

6 comments:

fizah said...

happy birthday haziq...moga jd abg yg baik dan anak yg soleh...amin

Idayu said...

hepi besday haziq!

Asmara said...

Fizah, amin..:)

Kak Ayu, tq. :)

YAN said...

AS, TOPPING CHEESE CREAM MAKNANYA GUNA CREAM CHEESE, LIGHT CREAM N GULA JER KER???

Anonymous said...

AS, TOPPING CHEESE CREAM MAKNANYA GUNA CREAM CHEESE, LIGHT CREAM N GULA JER KER???

YAN

Asmara said...

Yan, aku guna cream cheese, butter dan gula. Ada sukatan gak.