Monday, November 16, 2009

Wajah baru Batrisya

Fesyen rambut baru Batrisya! Hari ni mama bawak Batrisya ke kedai gunting rambut. Dah lama nak gunting rambut tp mcm sayang. Akhirnya potong jugak rambut dia nih. Nampak lebih dewasa, mcm budak sek rendah dah! hehe...
Rambut sebelum, mmg dah panjang tp mama tak pandai nak gunting cantik2, tu yg amik keputusan gunting kedai aja. Agak mahal 1000 yen = RM38.00. huhu.. mmg itulah rate gunting rambut kat sini..
Posing lagi, dah mcm budak laki plak!
Rambut panjang nmpak lebih feminin.. hihi.. tp untuk keselesaan dia jugak, sng nak mandi, lagi2 nak winter ni, cepat sikit rambut kering.
Ok last gambar buat kenang-kenangan sebelum panjang semula. :)

5 comments:

E-na Zarina said...

he he dah ghupe bdk jopun dah ni...kawaiii!
Batrisya mmg dah cantik buat rambut camna pun tetap comel gitu...

Idayu said...

comel...mcm tomboy la, sib baik ader lesung pipit tuh.nmpk manis wpon ala2 tomboy!

payazal said...

rambut bole panjang balik...:p

Asmara said...

Kak Ena, hehe..rimas tengok rambut dia yg panjang tu. Mamanya yg x pandai nak gunting cantik2. last2 kasik potong abis je.

Kak Ayu, kan mcm boy plak. hehe..xpe nnti panjang balik rambut tuh.

Payazal, tu aa pakteh mamanya malas nak alter rambut2 yg tutup mata tu, last2 antar kedai soh potong pendek terus. hehe..

Anonymous said...

View other Seattle Free Stuff articles or visit Cindy's blog at
for frugal tips, free stuff and advice on saving money.
But what if you could get better grades with less study time.

Most online classes also real live instructors that you can contact to answer your questions and clarify anything that you don.

My page photography distance learning