Tuesday, October 13, 2009

Stok Kedai Runcit

Yeay! dapat stok baru untuk kedai runcit 105 Kopo Haga (rumah kami le tu). Paling best dapat kicap kipas udang (4 botol!), Ribena, nescafe gold, milo tin 2kg (stok lama pun ada lagi), susu f&n 4 tin, petai dlm tin, belacan, ikan masin, keropok kering, Sunquick, sup bunjut sepapan, asam keping, minyak sapi!, sardin mesia dan lain2. hehe.. best2!! jgn sampai expired dah le.. (kata hubbyku!). Terima kasih 'chip'!!
Eh.. ada lagi, 100+ ngan soya bean. Fanta grape ngan strawberry dah selesai.. hehe..

3 comments:

yan said...

melampau tul sampai air soya pun kasi pos.. jeles aku...
yg tak tahan maggi ayam ko tu... dari dulu aku duk mengidam2, pasal pregt. aku tangguh2kan hasrat tu.. kang bb dlm perut banyak lak lantak MSG, hehehe.. so, lepas ni, aku nak suh ornag kg pos maggi cap ayam n kari la,, yum yumm..

Asmara said...

yan, aku pun dah lama giler x makan maggie nih. Kalo pos x penah aku order maggie, tp kery suka jenama harmee dapat hampir sekotak haritu. yang ni lebihan org ada 4 bungkus je dlm tu. hehe..

blogresipi said...

Kite nak datang shopping kat kedai luncit ni buleh ka? eheheh