Friday, October 16, 2009

Selamat Ulangtahun ke 5 - Nurdayana Batrisya

15 Oktober 2009, genaplah umur anak sulungku Nurdayana Batrisya 5 tahun (ikut tahun Masihi). Mama tak prepare apa2 sangat pun. Bahan2 nak buat kek pun x sempat nak beli, guna apa yg ada kat rumah je. Takpe la nanti ujung2 minggu depan kita wat party sikit ek.
Ni berebut ngan Haziq nak potong kek. hehe.. Haziq bukan boleh mesti dia nak jugak!
Semoga menjadi anak yang berguna dan berjaya di masa hadapan. Amin..
Buat kek coklat lembap, Batrisya tolong mama buat. Rajin anak perempuan mama nih. Mama sayang Batrisya dan Haziq!!
Selit jugak gambar masa baru lahir, kepala pun ada darah lagi, sebab caeserean. Susah tol nak kuar budak ni, induce 11 jam pun masih dok dlm perut. Sejuk ye masa tu. Batrisya lahir ngam2 jam 10:20 pagi hari Jumaat bersamaan 1 Ramadhan 1425 Hijrah di Jessop Wing, Royal Hallamshire Hospital, Sheffield, UK. Sekejap je masa berlalu...

5 comments:

yan said...

anak ko dh mcm bdk jepun lah as.. dimples tu tk tahan, bl cair pakwe

anak aku no2 ni pun ada lesung pipit kiri kanan, kenan sapa tah....

payazal said...

selamat hari jadi tisya..
nak hadiah tak...:p

blogresipi said...

Alahai sejibik cam jepun la Batrisya nie. Especially gambar first tue.hehe.. anyway, selamat hari lahir buat Batrisya.. semoga menjadi anak yg solehah ye. mmuahh! cantik tarikh lahirnya 1 ramadhan :)

Asmara said...

Yan: Batrisya amik dimple aku yg dah tenggelam nih ha. hehe.. ko terkenan kat minah belanda kot masa tu.

Payazal: tima kasih, bila pakteh nak pos? hehe..

Ijan: Tima kasih auntie Ijan, betul2 dia kuar 1 Ramadhan, sebulan la mamanya ganti pose. huhu..

fizah said...

tica...hepi besday...moga cepat membesar...sama tinggi ngan cik de...