Thursday, August 6, 2009

Shinjuku Tokyo

Hari Sabtu bertolak dari rumah jam 11 pagi, sampai Tokyo jam 3 tapi nak menyampai ke hotel dekat sejam sebab masuk bandar je jalan jammed. Kitaorg ibarat dari kampung nak ke bandaraya la, mcm dari Muar nak ke Kl la. hehe.. Mula2 plan x nak bwk kete tp kira2 bwk kete lebih jimat kos. Selamat sampai hotel tepat pukul 4, ikut navi mmg x sesat punya, line clear. Masuk2 bandar je terus kene tol 700 yen ikut metro line, highway yg mengelilingi bandaraya Tokyo.

Malam tu plan nak jalan area dekat2 je, tp sebab kawan hubby dari Oita ada kat Tokyo jugak so plan jumpa diorang kat Shinjuku.

Kawan hubby (Che Din) masa sama belajar kat Jepang dulu. Kitaorg penah jumpa masa kitaorg dua2 lom kawin dulu. Ini kira perjumpaan kali kedua setelah hampir 7 tahun. Jumpa sekali lagi dua2 dah ada 2 anak. hehe..