Monday, July 13, 2009

Jalan dan bermain di tepi sungai.

Sabtu lepas pergi shopping. lepas tu lepak tepi sungai bawak budak2 ni main kat situ. Batrisya happy la dapat mainan princess dan pistol pun nak jugak tu.
Budak ni lagi x yah citer la, pantang keluar rumah, dari hujung padang sana sampai la hujung padang sini dia berlari, penat kejar dia nih. Kat kawasan ni orang selalu BBQ, haritu pun ramai org tengah BBQ.
Batrisya pandai tendang bola, Haziq pun terror gak, tp dia lagi suka main pistol air tu.
Tengok dah abis basah. Kat rumah x leh main pistol air ni habis la basah. Budak ni main kat tepi rumah je. Pandai anak2 mama nih. :)
Sungai yang bersih dan dijaga dengan baik. Rasa mcm boleh mandi je kat dalam, tp x nampak pon org mandi. Tenang duk sini dikelilingi gunung dan sejuk je.