Wednesday, June 24, 2009

Tag Pepejal

Eden malas nak wat tag2 nih. tp xpe la yg senang2 boleh la buat. hihi.. untuk tak menghampakan pemintaan en pepejal itew, ku buat gak la ek.

1. Nama timangan anda

- As, Asmara, Uda, Dik term

2. Anda seorang yang…

-Biasa2 ajer..

3. Insan Teristimewa..Describekan dia yang terlalu istimewa di mata anda..

-Of course anak2 tersayang, suami, mak abah dan seluruh ahli keluarga. Semua la istimewa tanpa mereka tak berseri hidupku.

4. Lagu kesukaan anda…

- Jarang dgr lagu. kdg2 nak dgr baru la bukak kat utube tu.

5. Makanan kesukaan anda

- Asam pedas mak.(skrg tiap minggu masak sendiri je ;)

6. Tiga benda mesti ada dalam beg

- x pakai beg dah.

7. Kali terakhir anda menangis dan kenapa?

- 2/3 hari lepas tengok drama kat tv3 online tu..

Sekian, terima kasih. :)

p/s: Selamat berposa pd sape yg berpose 1 Rejab hari ni. Semoga mendapat keberkatan dariNya. Amin