Thursday, June 4, 2009

Jalan naik Basikal

Haziq yang amat gembira dapat naik basikal. Selalu kakak je naik basikal ngan papa pegi sekolah. Haziq tengok je, nak naik tak muat. Seronoknya tengok sungai, tasik dan pokok2.
Oh dekatnya taman ni dengan rumah kita!! naik basikal tak sampai 5 minit je mama! (Baru tau jalan shortcut. hehe..)
Burung2 pun suka nak dekat dengan Haziq. Bestnya hari ni dapat jalan2 naik basikal. hihi..

7 comments:

~ yus ~ said...

wah as bestnya. As, boleh excercise hari2 ni bawa basikal...seronok apa.

Asmara said...

tp tu la kak yus, beskal papa bwk gi sekolah plak. boleh je nak jln tp balik mlm takut plak. hehe..

serinditrimba said...

As bawak la balik basikal tu.. aku suka la....

felizlavida said...

as, tu tasik ke?teringat trus kat citer oshin bile tgk jambatan tu :) wah haziq!!! baju kotak2 lagi..hendsem lah auntie tgk...

my balqis said...

kak as, bestnye boleh bawak haziq kat seat belakang camtu, huhu kalau balqis xlehla sbb kecik lagi, nampak cantik jek taman kat sini ngan burung2 lagik, sini cam xde tempat yg ade merpati, sadis jek

Asmara said...

Kak serindit: mmg bwk balik rasanya nih. hehe..

Reen: Tasik atau mcm kolam buatan reen. ni mmg taman untuk org beriadah. Sebenarnya time hanami mmg penuh org, keliling pokok sakura. Haziq kata tq auntie Reen!! hihi..

Ayu: Takpe ayu taun depan Balqis dah boleh naik basikal. Kat sini mcm2 jenis burung boleh jumpa tau Ayu. xpe nanti kitaorg bwk jln sini. ;p

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,