Thursday, May 14, 2009

Selamat Ulangtahun Perkahwinan ke-6 !!

Selamat ulangtahun perkahwinan kami ke-6!! Dah 6 tahun!! Alhamdulillah.. Semoga jodoh kami berkekalan hingga ke akhir hayat. Gambar kahwin satu je yg ada scan dlm ni, itupun terpaksa dipotong kepara 3 org member hubby.. hehe.. Gambar lain tersimpan rapi dalam album. :)

Tarikh bertunang dan bernikah pada hari yang sama. 14 Mei 2003. Kalau ikut nombor cantik jugak 14 5 2003 (nombor 0 -5 ada. hehe..). Kenal sebab satu tempat keje since 2001, mula2 kau aku jer, ntah tiba2 awal tahun 2003 terus je decide kawin. hehe.. sonang jer kan. Jodoh ditentukan Allah SWT. Alhamdulillah dapat suami yang sangat penyabar, sayang kat bini dan anak2 sangat. Semoga kasih sayang kami berkekalan hingga selama-lamanya. Amin..

8 comments:

suka menanti said...

he..he.he.. selamat ulangtahun perkahwinan, semoga bertambah lagi ahli keluarga...

che is...reen said...

Moga kalian bahagia bersama anak2 tersayang...

Dno said...

Alhamdulillah...semoga berkekalan ke anak cucu. Amin

Intanaziela said...

happy anniversary as...ni la orangnya yang as bawak masa majlis kenduri perkahwinan intan kan? alhamdulilah..semoga berkekalan selama2nya...

~ yus ~ said...

Happy anniversary as dan kery. Moga kekal bahagia sehingga ke akhir hayat.

kery slim lagi masa nih ekk..:D

Ena's Palace said...

hi as, tahniah n hepi anniversary semoga lebih berbahagia dan dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat

Asmara said...

TQ2, Alhamdulillah Amin..

Intan: betul la tu, pastu hantar Sue ngan Syuk balik KL. :)

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,