Monday, May 11, 2009

Hadiah untuk Mama!!

Wah!! I was shocked! Pertama kali dapat hadiah sempena Hari Ibu dari anak sendiri. Mama amat terharu dan teruja. Sampai tak terkata apa2. hehe..Batrisya lukis sendiri untuk bagi Mama. Haha..kelakar betul2 bulat ikut muka mama. Mama suka sangat rasa macam nak frame je lukisan nih. Tak sangka dah besar dah anak mama nih. Antara aktiviti sekolah dia la nih. Seminggu dah cuti nasib baik dia gembira je nak ke sekolah pagi tadi.
Siap ada bunga (mcm pasu bunga) yang dibuat sendiri oleh Batrisya dari kotak susu. Patut sensei pesan bawak kotak susu kosong. Dalam pasu ada 'love'. Pandai Batrisya nih, tapi pastu dia kata bunga nih dia punya gambar je mama punya. pulok dah heheh..
Apa yang ditulis ye? tunggu papa balik soh translatekan. Rasa macam wish2 la tu, pastu bawah tu ada nama Batrisya. Terima kasih sayang. Mama sayang sangat kat Batrisya dan Haziq. mmmuahh..

Note: Papa soh baca sendiri. 'Kore wa komo no ire desu!! taisetu na mono o' iretekudasai ne Batrisya yori.' Maknanya : Ini ialah bekas, simpan barang yang berharga yek , dari Batrisya. Haa macam tu la maksudnya. Yang ini untuk pasu bunga tadi tu.

2 comments:

reen said...

sooo sweet!!!

As said...

Memang best reen, first time plak tuh. hehe..