Wednesday, April 15, 2009

Pizza Stuffed 'Keras'..

Takde la keras sangat pun. Cuma tak berapa nak lembut je base dia. Topping nyer main tabur2 je apa yg ada, siap campur serunding yg dah 6 bulan tak abis kat rumah nih.
Putih itu adalah mayonis yang mana lubang botolnya sangat la besar. Tak kisah yang penting sedap di makan. Pasni takyah order pizza luar lagi. Mahal plak tu, buat sendiri lagi puas hati boleh letak byk2 isi dan lagi sodap gitu...