Saturday, April 18, 2009

Mee Bandung Muar

Lama betul ngidam nak makan mee bandung muar. Penah buat sekali tp tak jadi sebab cair sangat. Kali ni buat mmg jadik sangat2 dan mmg rasa mee bandung kat muar tu. Cili merah ngan bwg goreng je takde.
Bahan2nya sangat2 la senang, sawi, tahu, tomato, daging, telor dan..... perencah mee bandung Muar!! ha itu lah rahsia sedapnya mee nih. Maklum la semalam barang2 sampai, ada perencah mee bandung terus buat la. hehe... (tapi pedas.. rencah sendiri boleh adjust lada, ikut resepi biasa yg penting ada udang kering atau kacang). :)