Thursday, March 19, 2009

Ulangtahun ke 2 Haziq

Hari ni dlm tahun Masihi (19 Mac 09) genap usia Haziq 2 tahun. Dah besar anakku nih. Tapi Haziq masih tak boleh bercakap dengan jelas. Perkataan yang disebut cuma hujung2 je. Takpe lepas ni Haziq pandai cakap la ye.
Tak sempat nak buat apa, beli kek dan aiskrim je, nak cari yang boleh dimakan mmg payah le, semua ada sake (arak). Tapi jumpa jugaklah yg tak berapa nak sedap. hehe..
Aiskrim je yang diratahnya. Tadi kitaorg keluar beli barang untuk kenduri esok. Kenduri?? hehe.. esok ada baca Yassin buat kat rumah ni. Sejak masuk rumah baru ni nak buat kenduri. Pergh.. first time lagik nak memasak dengan kuantiti byk. Harap2 semua menjadik esok. Amin..
Hadiah harijadi untuk adik!! Memang dah lama nak beli stroller nih. Kebetulan ada sale dan murah je, so beli untuk kesenangan mama dan papa jugak!
Lepas ni tak lenguh tangan nak mendukong. Haziq posing untuk bergambar aje.. hihi..

6 comments:

payazal said...

Happy bird day Haziq..

serinditrimba said...

19 mac birthday Haziq???

semalam 19 Mac, ada orang ucap happy anniversary... kita langsung tak ingat. boleh?

~ yus ~ said...

Happy Birthday Haziq..

Yang nih komen untuk n3 Donut pertama tuh....

As, smlm akak pun buat donut, tp bukan kali pertama lah...hii. Cuma kali pertama buat donut letak coklat atas dia, kengkonon mcm dunkin donut. Sedap juga. Anak2 semua ambil yang tuh jer, donut yang gula dia tak nak..huhu

p/s: As, nih din yang cakap, dia kata donut As macam As...siot jer dia. Dia cakap lagi..jangan mare..:D

Oh ya! Selamat memasak untuk majlis bacaan yassin tuh. Kalau kak yus ada sana, nak juga tolong-tolong.

Asmara said...

Kak yus, sabo je la ngan komen din tu. hihi..

Majlis dah selamat. Alhamdulillah. :)

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇