Sunday, March 1, 2009

Rambut 3..

Ni entry lama sepatutnya. tapi tak sempat nak story. Pasal rambut lagik. Kali ni bukan emak atau saya yang mengguntingnyer, tetapi Batrisya dan Danish yg jadik barbernyer.. tengok atas tu rambut tica gunting kat telinga je. Nasib sebelah je dan tak kene telinga.
Ha yg ni lagi dahsyat!! dah macam Hagemaru, heran tul mcmana la budak2 ni boleh pandai gunting sampai hujung plak tu. Nasib la tak luka. Terpaksa la tok mak ngan tok bahnyer bawak pegi kedai gunting dan botakkan. Cian haziq botak la pulak. Tapi takpe la budak aktif cepat tumbuh rambutnya.

Note: Mmg pun dah seminggu ni rambutnya dah tumbuh balik. huhu..