Wednesday, March 25, 2009

New Gadget


Hubby amat gembira barang yang dibeli dah sampai. Game la tu... Dapat beli dgn harga yg sgt murah sebab langgan internet so dia bagi offer. Kalo beli kat kedai mau 20k harganya. Tapi ni dpt beli dgn harga 1k lebih aje. Oklah tu boleh bagi budak2 main. :)

7 comments:

emas_juita said...

kak as,
game pun ade rege sampai puluhan ribu ke kak????sungguh hamba tak tau.isk..isk...isk tolong jauhkan dari tunang hamba ye.

Asmara said...

hihi.. dalam yen la. nanti convert sendirik eh.. hihi..

Uji Murad said...

budak-budak ka..ayahnyer...huhuhu

Ajzie said...

murah nya 1k Wii tuh..... jauh beza harga nya tuh as...
Kalau kak azi pun suka n gumbira.. dapat save byk..

Asmara said...

Mmg papanyer uji.. budak2 ngan mama menumpang aje..

Betul tu kak Azi, murah sgt tau.

serinditrimba said...

Er...
Tak minat la main game nih.. rasa macam tah hapa-hapa tah

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,