Thursday, March 26, 2009

Kawan baru..

Nak citer gak akhirnya aku dpt jugak kawan kat sini yang ala2 boleh geng gitu. hihi.. Yang penting paham aku cakap dan boleh bertukar2 cerita.

Act. ada 2 family Indonesia yang menetap dan bekerja di sini. Sorang tu dekat 20 tahun duk sini dari Msc sampai PhD pastu terus keje. Anak2nya dah besar tp dah balik Indon sebab lebih seronok katanya duk kat Indon. Yang sorang lagi dah 8 taun anak2 nya ada yang sebaya Haziq dan atas Batrisya. Tapi semua laki anaknya. Banyak juga yang boleh belajar dari mereka sebab byk pengalaman. Diaorg pun seronok bila ada sesama Muslim kat sini. Dah 2 kali dtg rumah tu bertanya2 kabar. hihi.. ok jugak takde la hamba kesunyian lagik..