Monday, January 26, 2009

Berurut..

Waduh..sakitnyer badan2 aku kene urut. sejak beranak dah 5 taun aku tak penah berurut betul2. Sekali jerk masa lepas beranak Haziq, tp tu sikit2 jer sebab ceaser takleh nak urut lebih2. Dari hari ke hari, dari bulan ke bulan, dari tahun ke tahun menanguh2 nak berurut nih. Bak kata makcik tukang urut nih.. uiii dikkk dah byk angin nih.. muda2 kuat la badan, nanti dah tua baru rasa sakit satu badan... Waduh.. benar makcik oii.. bukan main susah nak keluarkan angin satu badan nih. Dahle time pantang tak berpantang sangat. 3 malam aku kene urut nih. Mak le yg paksa2 soh urut nih dah berapa lama daaa... Tapi mmg meraung je la masa makcik tu mengurut. sakit ooo... katanye kalo sakit sana sini tu byk le penyakitnyer. eheh.. tp aku takde la sakit kritikal cuma sakit sebab kene tekan dgn kuat. ahaks!

3 comments:

~ yus ~ said...

hehe, as betullah kata mak cik tu kot. Kak yus pun sejak balik nih baru sekali berurut, sakit badan woo. Nih pub hari nih tak sihat kat rumah nih, kalau dpt urut best juga nih.

Asmara said...

Akak merasa berurut masa beranak alia dulukan ngan kak ju tu. Balik mesia byk tukang urut senang sikit. hehe..

Ena's Palace said...

urut as jgn x urut...x angin atas kuar, angin bwh lakz yg kuar..kwang3