Monday, November 1, 2010

Misi mencari Kouyou..

Sabtu lepas dalam keadaan hujan kami keluar jugak mencari pokok2 yang bertukar kaler. Sebelum tu kami singgah makan soba yang segunung banyaknya dan sedap bangat! Batrisya bergambar dalam hujan renyai. (Act. dia nak tunjuk keychain Kiki chan*kakak Pooja punya tu!)
Kami mendaki gunung jugak ni. Sejuuuuk sesangat!!
Budak 2 orang ni tak rasa sejuk asyik berlari je. orang lain sumer dah gigil kesejukan.
Pokok yang baru nak tukar2 kaler. Separuh lagi masih hijau.
Kowaiii yoo! (takut) nampak keseluruhan bandar dari atas gunung ni. Tempat ni mmg check point untuk lihat bandar di bawah. Cuaca masa ni gelap dan hujan renyai2.
Bandar Yamagata yang tak berapa nak kelihatan dilindungi awan mendung. Kalau hari cerah ni dan waktu malam mesti nampak cantik. Misi mencari kouyou masih diteruskan pada minggu ini. :D

2 comments:

~ yus ~ said...

Cantiklah baju hujan batrisya tu..hehe

Asmara said...

Kak yus, hihi.. bali kat tokyo Disneyland, ada sekali pegi hujan masa tu, beli jugak sepasang dgn haziq sekali.