Thursday, April 1, 2010

Shibuya Tokyo

Bersiaran dari Tokyo. Siang tadi ke Kedutaan Malaysia di Shibuya, Tokyo tujuan buat surat beranak dan passport budak atas yang tersenyum tu. :)
Susah la nak dapat gambar bertiga ni. Kami tiba di Tokyo semalam dan akan berada di sini hingga 6 April. Alang2 nak hantar adik balik Mesia kami jalan2 di sini.
Auntie dan Batrisya kat dalam embassy.
Selesai semua urusan, jalan2 sekitar Shibuya. Sakura dah mekar dah kat sini.
Bergambar di tempat pertemuan orang Jepun zaman dulu2. Tugu anjing (Hachiko) tu peringatan sebab tunggu tuan dia balik sampai mati kat situ, taun lepas Richard Gere berlakon filem tentang kisah anjing ni.
Bergambar di simpang yang paling sibuk di Tokyo.
Dari kampung kami ke bandar. Penat...

4 comments:

kak tinee said...

tembam nye .... berat dah berapa?

Anonymous said...

dah macam budak jEPUN AKU TNGK BB KO AS

YAN

Asmara said...

Kak tinee, berat dh 6.5 kg. ni skrg tak tau la.. hehe..

Yan, dah kata lahir kat jepun kene la copy sikit2. hahaha..

sue-sama said...

ooo...baru tau ni bkn kak asmara...hehehe