Thursday, March 11, 2010

Haqem 8 minggu

Wajah terkini Haqem setelah genap 8 minggu hari ni. Berat pun dah bertambah. 2 minggu lepas timbang 5.2kg, kemungkinan sekarang dah naik hampir 5.5 kg.
Pipi Haqem ada sedikit ruam, mungkin sebab pasang heater kat rumah, panas sejuk naik ruam pulak pipinya. Bahagian lain Alhamdulillah tak ada apa, cuma di bahagian pipi yang ketara.
Minggu ni salji ada turun walau tak lebat tapi suhu masih minus. Kami semua pun mandi sehari sekali. hehe...
Haqem suka sangat ketawa dan sengih2 kalau skype dgn orang2 kat Mesia, lg2 dengan tok mak dan mak2 sedaranya. Memang suka buat orang geram kat dia.
Bila la nak jumpa kaum kerabat saya ni ye?
Tok wan, aki ngan moyang dapat tengok gambar je ye, nak skype susah sangat nak dapat line yang clear kat sana eh.
Ini gambar baru bangun tidur.
Ngantuk lagi la.. sambung tidur balik. :)

3 comments:

mykids said...

salam perkenalan,

mmm comelnya haqem..nama pun lebih kurang anak saya..

Asmara said...

mykids, salam kenal. oh ye sama ye? hehe..

Effyliani's Life said...

alah comeynya .. geram tengok pp dia as.