Saturday, February 20, 2010

Yuki Matsuri

Snow Lantern Festival atau Yuki Matsuri, tiap2 taun diadakan di sini. Act ini dibuat pada minggu lepas 12-14 Feb.
Diorang ni pegi waktu siang dan malam.Yang pastinya waktu malam lg cantik. Kebetulan ada rakan dari Tokyo dtg nak tengok festival ni sekali.
Papa dan Haziq.
Mama dan Haqem tak pergi la. Kami dlm pntang lg. hehe..
Gambar tak banyak, ni pun cilok dari muka buku adik2 yg amik gambar ni.
Batrisya tak jln ngan papa langsung, seharian dia ikut kakak2 ni berjalan.
Taun depan kita pegi lg. Jalan kaki je ke sini.
Dari tepi sungai yang beku!
Antara ukiran yang ada.
3 hari saja petunjukan, Hari ke 4 dah dipecahkan. Penat2 buat ek!
Pisang coklat. Nampak menarik!

3 comments:

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Idayu said...

eh, mlm pon ader eh? mcm best jek kt tmpt as nih..meriah!

Asmara said...

Kak Ayu, 3 hari 2 malam ni. hehe.. best kak! taun depan boleh dtang. Kat sana pun ada buat gak kan. Ingat nak pegi semalam tp Batrisya ada konsert plak.