Tuesday, August 25, 2009

Buku Masakan

Wah! hari ni sungguh berbesar hati dapat hadiah buku masakan. Buku Kompilasi hidangan nasi ini dikirim oleh adik iparku itu. Tima kasih banyak2 ye payazal, hehe.. ni mmg nak kene soh cuba masak semua 60 jenis nasi dlm buku nih.
Ada kata2 semangat gak tu. Iyolah balik mesia nanti akak cuba la masak untuk korang. hehe.. Tp apa2 pun air tangan mak la yg paling sodap..:p

4 comments:

suka menanti said...

assalamualaikum...amacam posa kat jepung? salam ramadan al-mubarak.

Asmara said...

W'salam kak. Alhamdulillah semua berjalan lancar buat masa ni. Cuma terawih tu berdua aje la dan x leh la nak pilih2 juadah mcm kat pasar ramadhan. hihi..

blogresipi said...

Persediaan yg bagus utk raya tue.. hehe

Asmara said...

Ijan, mmg tu, ni nak kene test tiap resepi nih. hehe..