Saturday, July 4, 2009

Roti Nan

Roti Nan/roti Kebab/roti Arab/tortilla. Mana2 pun boleh la kot. Beli tepung yang dah siap cuma letak air ikut sukatan. Masak tak guna minyak, cuma canai dan letak atas kuali non stick tutup sampai kembang lepas tu terbalikkan. Dalam 2 minit dah siap masak. Potong tengah tu isi dengan apa2 inti yang disukai.
Inti yang ni paling senang nak buat, cuma daging burger masak potong2 kiub pastu campur dengan salad, timun, carrot, tomato dan mayonis. Biasa orang akan makan dengan kari atau kalau ada daging kebab tu lagi syok oh.. Oishiii...

2 comments:

blogresipi said...

Tak pernah jumpa tepung roti nan segera... roti nan segera yg dah siap ade la kat sini :D

Asmara said...

Ada jual kat sini, harga boleh tahan jugaklah. Sebab x jumpa roti nan segera tu yg beli tepung je. hihi..